Scoala gimnaziala

"Educația este un orizont, nu o destinație" - Nicolae Iorga

Invatamantul gimnazial Scoala ta privata din Bucuresti

Programul zilnic al fiecărui ciclu de învățământ (gimnazial, respectiv primar) cuprinde atât activitățile didactice cotidiene prevăzute în Curricula Națională (inclusiv Curriculum la Decizia Școlii), cât și activități liber-alese, activități vocaționale și 2 mese (masa de prânz și gustarea de după-amiază). Astfel, programul elevilor răspunde deopotrivă solicitărilor părinților, cu un program de lucru prelungit și, mai ales, nevoilor educaționale ale școlarilor, raportate la echilibrul dintre activitate intelectuală – activitate fizică – relaxare.

invatamant gimnazial
AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2018-2019 !
Mai multe detalii

Profile de invatamant Scoala ta gimnaziala din Bucuresti

Oferta educațională a Școlii include activități vocaționale opționale, care au drept obiective principale dezvoltarea armonioasă, identificarea fondului aptitudinal și, mai ales, dezvoltarea acestuia pentru a atinge performanța.

Ariile vocaționale în funcție de care se organizează și se desfășoară acest tip de activități sunt:

Ed. fizica si sport

Înot – Fotbal – Tenis

Limbi moderne

Engleza – Germana – Franceza

Matematica-Informatica

Matematica – Informatica

Orar zilnic Scoala ta gimnaziala din Bucuresti

Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
9:00 - 9:45Limba și literatura românăEducație fizică și sportConsiliere și dezvoltare personalăEducație socialăMatematică
9:55 - 10:40Limba modernă 1
Limba engleză
Limba modernă 2
Limba franceză
Educație plasticăLimba și literatura românăLimba modernă 1
Limba engleză
10:40 - 10:55
Recreație
10:55 - 11:40ReligieMatematicăLimba și literatura românăLimba modernă 2-
Limba germană
Istorie
11:50 - 12:35IstorieLimba și literatura românăMatematicăMatematicăBiologie
12:45 - 13:30Educație tehnologică
și aplicații practice
Opțional integrat
Lectura și abilitățile de viață
GeografieInformatică și TICEducație fizică și sport
13:20 - 14:00
Masa de prânz
14:00 - 14:45Activităţi ludice şi de recreereActivităţi ludice şi de recreereActivităţi ludice şi de recreereEducație muzicalăActivităţi ludice şi de recreere
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
9:00 - 9:45Limba modernă 1
Limba engleză
Limba modernă 2
Limba franceză
Limba și literatura românăLimba modernă 2
Limba franceză
Limba modernă 1
Limba engleză
9:55 - 10:40Limba și literatura românăEducație fizică și sportMatematicăEducație socialăMatematică
10:40 - 10:55
Recreație
10:55 - 11:40FizicăLimba și literatura românăGeografieMatematicăBiologie
11:50 - 12:35ReligieMatematicăFizicăLimba și literatura românăIstorie
12:45 - 13:30Opțional integrat
Lectura și abilitățile de viață
BiologieEducație plasticăEducație fizică și sportInformatică și TIC
13:20 - 14:00
Masa de prânz
14:00 - 14:45Educație tehnologică
și aplicații practice
Activităţi ludice şi de recreereActivităţi ludice şi de recreereConsiliere și dezvoltare personalăEducație muzicală
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
9:00 - 9:45Educație tehnologică
și aplicații practice
MatematicăMatematicăLimba și literatura românăBiologie
9:55 - 10:40ReligieLimba și literatura românăGeografieMatematicăIstorie
10:40 - 10:55
Recreație
10:55 - 11:40Limba și literatura românăBiologieFizicăChimieMatematică
11:50 - 12:35Limba modernă 1
Limba engleză
Limba modernă 2
Limba franceză
Limba și literatura românăLimba modernă 2
Limba franceză
Limba modernă 1
Limba engleză
12:45 - 13:30FizicăChimieEducație fizică și sportEducație socialăEducație tehnologică
și aplicații practice
13:20 - 14:00
Masa de prânz
14:00 - 14:45Opțional integrat
Lectura și abilitățile de viață
Educație muzicalăEducație plasticăInformatică și TICConsiliere și dezvoltare personală
14:55 - 15:40Activităţi ludice şi de recreereActivităţi ludice şi de recreereEducație fizică și sportActivităţi ludice şi de recreereActivităţi ludice şi de recreere
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
9:00 - 9:45GeografieLimba și literatura românăGeografieMatematicăIstorie
9:55 - 10:40FizicăMatematicăLimba și literatura românăLimba modernă 2
Limba franceză
Biologie
10:40 - 10:55
Recreație
10:55 - 11:40Limba modernă 1
Limba engleză
Limba modernă 2
Limba franceză
MatematicăLimba și literatura românăLimba modernă 1
Limba engleză
11:50 - 12:35Limba și literatura românăChimieEducație plasticăChimieMatematică
12:45 - 13:30IstorieEducație fizică și sportFizicăInformatică și TICOpțional integrat
Lectura și abilitățile de viață
13:20 - 14:00
Masa de prânz
14:00 - 14:45ReligieConsiliere și dezvoltare personalăEducație muzicalăEducație socialăEducație tehnologică
și aplicații practice
14:55 - 15:40Activităţi ludice şi de recreereActivităţi ludice şi de recreereActivităţi ludice şi de recreereEducație fizică și sportActivităţi ludice şi de recreere

Structura anului scolar Scoala ta gimnaziala din Bucuresti

Semestrul I
10 septembrie – 21 decembrie
Cursuri
24 decembrie – 11 ianuarie
Vacanță de iarnă (Crăciun și Anul Nou)
14 ianuarie – 1 februarie
Cursuri
4 februarie – 8 februarie
Vacanță intersemestrială
Semestrul II
11 februarie – 19 aprilie
Cursuri*
22 aprilie- 3 mai
Vacanța de Paște
6 mai – 14 iunie
Cursuri
Programul de vară
1 iulie – 26 iulie
Școala de vară
29 iulie – 13 septembrie
Școala închisă pentru igienizare
16 septembrie
Reluarea activităților educaționale pentru anul școlar 2019-2020

* Programul național „Școala altfel” Să știi mai multe, să fii mai bun se va desfășura în perioada 15 aprilie – 19 aprilie 2019.

Zile de sărbători legale: 30 noiembrie 2018 – Sfântul Andrei; 1 Decembrie 2018 – Ziua Națională a României; 24 ianuarie 2019 – Ziua Unirii Principatelor Române; 1 mai 2019 – Ziua Muncii; 1 iunie 2019 – Ziua Copilului; 17 iunie 2019 – Rusalii; 15 august 2019 – Adormirea Maicii Domnului.

Echipa cadrelor didactice Scoala ta gimnaziala din Bucuresti

profesor ioana voloaca

IOANA DIANA VOLOACĂ

Educație Plastică

2010 – 2013 Doctor în arte vizuale/Diplomă de doctor – Universitatea Națională de Arte București, Facultatea de Arte Plastice și Decorative

2011 – Formator – cod COR 241205 – Fundaţia România de Mâine- Centrul de Formare Profesională a Adulţilor

2006 – 2008 Master în Mass Media și Comunicare/Diplomă studii masterale – Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Jurnalism

1995 – 2000 Licentiat în Filosofie (Universitatea București, Facultatea de Filosofie); Diplomă în Jurnalism (Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Filosofie și Jurnalism)

Începând cu anul 2002 Ioana Voloacă și-a construit cariera în jurul activității didactice fiind, pe rând, preparator, asistent universitar, lector și conferențiar în cadrul Universității Spiru Haret, în paralel fiind implicată în proiecte culturale, antreprenoriale și sociale, centrate pe calitate în învățământ și educație prin artă. Având o experiență interdisciplinară în domeniul comunicării, atât jurnalistică (studii masterale de Comunicare și Relații Publice) cât și artistică, fiind doctor în arte vizuale (studii doctorale la Universitatea Națională de Arte București), fațetele comunicării în lucrul cu copiii sunt înțelese pe deplin din trei perspective: cea a pedagogului, cea a jurnalistului și cea a artistului.

Un copil se formează încă din primii ani de școală, iar misiunea mea ca profesor de Educație plastică în cadrul International Premium School of Bucharest este de a extinde orizonturile creative ale fiecărui copil în parte, de a-l ajuta să-și însuşeşască valorile necesare în formarea lui ulterioară, de a-l apropia de domeniul artistic, de a-i dezvolta aptitudinile creative și de a-i arăta că este unic și talentat.

Citeste in continuare

Inchide

profesor mihaela poenaru

MIHAELA POIENARIU

Matematică

Licențiat în Matematică – Informatică, Universitatea București

Bazându-ne pe experiența atât pedagogică cât și socială a Mihaelei Poienariu, referindu-ne în mod clar la programul de Master obținut în Modele matematice și informatice cu aplicabilitate în finanțe, bănci și burse de valori din cadrul Universității Spiru Haret dar și Doctoratul în domeniul Ingineriei Mecanice, obținut la Institutul de Mecanică a Solidelor a Academiei Romane. Experiența profesională și socială dobândită în cadrul angajării ca profesor de informatică, asistent universitar în cadrul Facultății de Matematică-Informatică, Universitatea Spiru Haret; și al Facultății de Inginerie, Informatică și Geografie, Universitatea Spiru Haret profesor de matematică, aceasta a dezvoltat calități profesionale și principii educaționale deosebite, care ii conduc eficient activitatea profesională .

Succesul tuturor activităților desfășurate cu drag de Mihaela Poienariu au fost ghidate de simțul puternic al responsabilității de care aceasta dă dovadă și de dorința continuă de a evolua atât ea cât și de a ii ajuta pe cei din jurul ei să evolueze . Spiritul analitic și corectitudinea cu care se implică în orice activitate o fac să fie atât orientată spre misiune cât și spre empatie .

În viitor aceasta se va ocupa cu siguranță de coordonarea și înființarea cluburilor de matematică atât pentru ciclul primar cât și pentru cel gimnazial ,de creearea unui club de excelență în matematică și a unui club de criptare și decriptare a mesajelor și cu cea mai mare plăcere de participarea cu elevii la concursurile și olimpiadele școlare.

Citeste in continuare

Inchide

profesor duta florica

FLORICA DUȚĂ

Limba română

Licențiată și doctor în filologie, Universitatea din Craiova, Facultatea de Filologie

Având o experiență didactică de peste ani, Florica Duță s-a implicat în numeroase proiecte școlare de succes. A coordonat programul Lingua E: „Italia-România: rădăcini istorice şi lingvistice comune Leopardi şi Eminescu”, în cadrul proiectului Leonardo da Vinci – Cunoaștere umanistică, a participat în mod activ la organizarea, redactarea și editarea proiectului, fiind astfel membru în comisia de proiect. Acest proiect fiind unul european cu conținut educativ s-a bazat pe importanța schimburilor culturale școlare alături de Proiectul Comenius, acţiune 3, Ewhum, FELJEU (Festival Européen du Livre et de la Lecture Jeunes), La Rochelle 21-23 Mars 2007, Proiectul Comenius, acţiune 3, Ewhum, (European Humanism in the World), Proiectul Comenius, acţiune 3, Ewhum –Festival du Cinéma „Premier Plans”, Angers –Franţa.

Cu o vastă experiență didactică și pedagogică, recunoscută ca profesor îndrumător metodist ISMB, mentor pentru practica pedagogică a studenţilor, profesor de limba italiană, profesor de limba şi literatura română, Florica Duță își doreste ca pe viitor să atingă performanțe materializate prin rezultatele elevilor la clasă şi în afara clasei.

Citeste in continuare

Inchide

profesor gidea ionela

Ionela Gîdea –Sănduțu

Limba franceză

Licențiată în Limba și literatura Franceză, Universitatea din Craiova, Facultatea de Istorie

După finalizarea studiilor de liceță, Ionela Gîdea -Sănduțu a urmat cursurile de Master Didactica limbilor străine – Fundamente și strategii actuale, la Facultatea de Limbi si Literaturi străine, Universitatea din București. În anul 2015 a obținut gradul didactic I, îmbogățindu-și experiența profesională în cadrul stagiilor de pregătire din Franța, precum Formation pédagogiques pour professeurs de FLE-2005, CLA, Besançon și Formation pédagogiques pour professeurs de FLE-2013, Vichy.

A participat la numeroase activități desfășurate la Institutul Francez din București. Din anul 2012 și până în prezent a participat ca profesor evaluator la Examenul de Competente Lingvistice în cadrul Examenului de Bacalaureat. De asemenea, a obținut numeroase premii cu elevii la concursuri de specialitate (premiul II la concursul Chants, sons sur scène, locul II la Concursul Internațional Chants sur scene desfășurat la Institutul Francez din București, locul III la Simpozionul Municipal Invenții de-a lungul timpului.

Acestea sunt doar câteva motive pentru care Ionela Gîdea – Sănduțu ne invita să învățăm împreună limba franceză, limbă care este vorbită în întreaga lume de peste 260 de milioane de oameni și folosită pe cele cinci continente. Atât în țara noastră, cât și în întreaga lume, limba franceză este studiată ca a doua limbă străină, fiind peste 100 de milioane de vorbitori nativi ai limbii franceze. Astfel, învățarea limbii franceze reprezintă o plăcere, o poartă spre culturalitate și, totodată, o oportunitate de a avea o viață profesională de succes.

Citeste in continuare

Inchide

profesor neghiuc ioan

IOAN NEGHIUC

Educație fizică și Sport

Licențiat în Educație fizică și Sport, Academia Națională de Educație Fizică și Sport, București

Având specializarea în Natație și o experiență didactică de peste 10 ani, Ioan Neghiuc este atestat de către Federația Franceză de activități acvatice, ca Formator al activității acvatice pentru nou-născuți și copii de vârstă mică.

Activitatea sa didactică este într-o formare continuă, urmând și ulterior coordonând Cursul de natație în baza sportivă Eforie Nord. De asemenea la BABY SPA, Wellness & pool, s-a implicat în inițierea în înot a unor grupe de 10-15 copii, de vârstă prescolară și școlară, precum și a copiilor mici (antepreșcolari). Nu în ultimul rând, a activat ca Antrenor de înot pentru clasele V-VIII la Centrul de proiecte educaționale și sportive București (PROEDUS), în cadrul proiectului „Cursuri gratuite de formare pentru elevii bucureșteni”. Din 2016 până în prezent activează ca Profesor Înot/Aquagym la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

Fiind o persoană dinamică, perseverenta și cu excelente abilitați de comunicare dobândite de-a lungul experienței sale profesionale, Ioan Neghiuc este un profesor orientat spre obținerea de rezultate excelente cu elevii săi, iar aceste performanțe reprezintă fundamentul pentru dezvoltarea unui Centru de Excelență în Înot, la International Premium School of Bucharest.

Citeste in continuare

Inchide

profesor carmen camenidis

MAGDA CAMENIDIS

Educație Fizică și Sport

Licență în Educație Fizică și Sport – specializare Tenis; Postuniversitare – Preparator fizic; Master – Activități Fizice Adaptate.

Bazându-ne pe aptitudinile și experiența profesională anterioară a Magdei Camenidis, profesor Educație Fizică și Sport la International British School of Bucharest, la Școala Gimnazială Ferdinand I ca instructor de Rugby Tag – Federația Română de Rugby; Coordonator în Proiectul “Atelierul cu Vise” – F.R. Rugby și Ministerul Tineretului și Sportului; Trainer în Proiectul Erasmus+ “Parenting in Sport” – în derulare; Trainer în Proiectul Erasmus+ NOVIS – No Violence in Sport – în derulare; Proiecte Proedus – Primăria Municipiului București și luând în considerare calitățile educaționale, bazate pe empatie și spirit de echipa, Magda Camenidis nu se oprește aici.

Ca proiecte profesionale viitoare, își dorește să fie Masterand în Echipamente pentru terapii de recuperare și Doctorand în Știința Sportului și Educației Fizice. Nu în ultimul rând, dorește să participe la manifestări științifice de specialitate.

Magda Camenidis își iubește meseria, iar viitorul ei este azi, aici și acum.

Pentru acest lucru ea știe că trebuie să ofere tot ce-i mai bun pentru elevii săi pentru a-i face să creadă în ei înșiși că pot realiza activitățile fizice, să simtă aprecierea și respectul din partea ei ca om și profesor.

A dezvolta pozitiv imaginea de sine a elevilor săi este ca și când un artist ar da viață tabloului pe care îl pictează.

Citeste in continuare

Inchide

profesor alexandra marian

ALEXANDRA MARIAN

Educație muzicală

Licențiată în Canto clasic și Pian, Universitatea Națională de Muzică din București. După licență, Alexandra Marian a urmat cursurile de master în cadrul aceleiași instituții în domeniul Stilistică interpretativă instrumentală și vocală. De asemenea, a absolvit cursurile Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, nivelul I-primar/gimnazial și nivelul II- liceal.

A acumulat o experiență de peste 10 ani în arta predării pianului, educaţiei muzicale şi a lecţiilor de canto, lucrând în cadrul grădinițelor și școlilor în care a avut plăcerea să predea: Școala și Grădinița Arlechino&Friends, Albă ca Zăpada, Butterfly, Grădinița nr.98, nr.2, nr.97, nr. 248, Grădinița Junior, Grădinița și Școala Happy Planet Kids și Școala Drumul Artelor, Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

Alexandra Marian este o fire veselă, căreia îi place să lucreze cu copiii. Atunci când întâmpină o problemă care ar putea afecta buna desfășurare a orei, găsește metodele cele mai potrivite pentru a continua lecția într-un mod cât mai plăcut. Dorește să fie mai mult decât un profesor, să fie și prietena elevilor săi. Facilitează prelucrarea și procesarea informațiilor de către copii, precum și formarea abilităților muzicale ale acestora prin folosirea diverselor metode și strategii didactice. Stabilește cu claritate obiectivele educaționale pe care urmează să le realizeze și se adaptează în funcție de cerințele și personalitatea fiecărui copil.

Pe viitor își propune organizarea constantă a concertelor de muzică și a recitalurilor muzicale, în care toți elevii să își demonstreze talentul și performanțele, precum și să facă cunoștință tuturor colegilor lor cu diferitele instrumente muzicale.

Citeste in continuare

Inchide