Scoala primara

"Educația este un orizont, nu o destinație" - Nicolae Iorga

Invatamantul primar Scoala ta privata din Bucuresti

Programul zilnic al fiecărui ciclu de învățământ (primar, respectiv gimnazial) cuprinde atât activitățile didactice cotidiene prevăzute în Curricula Națională (inclusiv Curriculum la Decizia Școlii), cât și activități liber-alese, activități vocaționale și 2 mese (masa de prânz și gustarea de după-amiază). Astfel, programul elevilor răspunde deopotrivă solicitărilor părinților, cu un program de lucru prelungit și, mai ales, nevoilor educaționale ale școlarilor, raportate la echilibrul dintre activitate intelectuală – activitate fizică – relaxare.

invatamant primar
AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE PENTRU ANUL ȘCOLAR 2018-2019 !
Mai multe detalii

Profiluri de invatamant Scoala ta primara din Bucuresti

Oferta educațională a Școlii include activități vocaționale opționale, care au drept obiective principale dezvoltarea armonioasă, identificarea fondului aptitudinal și, mai ales, dezvoltarea acestuia pentru a atinge performanța.

Ariile vocaționale în funcție de care se organizează și se desfășoară acest tip de activități sunt:

Ed. fizica si sport

Înot – Fotbal – Tenis

Limbi moderne

Engleza – Germana – Franceza

Matematica-Informatica

Matematica – Informatica

Orar zilnic Scoala ta primara din Bucuresti

Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15Comunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba românăDezvoltare personalăComunicare în limba română
9:25 - 10:10Muzică și mișcareDezvoltare personalăArte vizuale și abilități practiceComunicare în limba românăArte vizuale și abilități practice
10:30 - 11:15Matematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiEducație pentru societate (CDȘ)
11:25 - 12:10Educație fizicăLimba englezăMuzică și mișcareReligieEducație fizică
12:20 - 13:05
Activități ludice si de recreere
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15ReligieComunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba românăDezvoltare personală
9:25 - 10:10Comunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba românăEducație pentru societate (CDȘ)
10:30 - 11:15Matematică și explorarea mediuluiMuzică și mișcareMatematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiArte vizuale și abilități practice
11:25 - 12:10Arte vizuale și abilități practiceMatematică și explorarea mediuluiLimba englezăMuzică și mișcareEducație fizică
12:20 - 13:05--Educație fizică--
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15ReligieComunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba românăArte vizuale și abilități practice
9:25 - 10:10Comunicare în limba românăComunicare în limba românăMatematică și explorarea mediuluiComunicare în limba românăEducație pentru sănătate
10:30 - 11:15Matematică și explorarea mediuluiMuzică și mișcareMatematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiDezvoltare personală
11:25 - 12:10Arte vizuale și abilități practiceMatematică și explorarea mediuluiEducație fizicăMuzică și mișcareEducație fizică
12:20 - 13:05---Limba engleză-
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15Educație civicăLimba și literatura românăLimba și literatura românăȘtiințe ale naturiiLimba engleză
9:25 - 10:10Limba și literatura românăMatematicăMatematicăLimba și literatura românăArte vizuale și abilități practice
10:30 - 11:15MatematicăReligieMatematicăMatematicăEducație pentru sănătate
11:25 - 12:10Educație fizicăLimba englezăJoc și mișcareMuzică și mișcareEducație fizică
12:20 - 13:05-Arte vizuale și abilități practice---
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15Educație civicăLimba și literatura românăLimba și literatura românăIstorieMuzică și mișcare
9:25 - 10:10Limba și literatura românăMatematicăLimba și literatura românăLimba și literatura românăGeografie
10:30 - 11:15MatematicăȘtiințe ale naturiiMatematicăMatematicăReligie
11:25 - 12:10Arte vizuale și abilități practiceLimba englezăJoc și mișcareLimba englezăEducație europeană
12:20- 13:05-Educație fizică-Educație fizică-

Structura anului scolar Scoala ta primara din Bucuresti

Semestrul I
10 septembrie – 26 octombrie
Cursuri
29 octombrie – 2 noiembrie
Vacanță
5 noiembrie – 21 decembrie
Cursuri
24 decembrie – 11 ianuarie
Vacanță de iarnă (Crăciun și Anul Nou)
14 ianuarie – 1 februarie
Cursuri
4 februarie – 8 februarie
Vacanță intersemestrială
Semestrul II
11 februarie – 19 aprilie
Cursuri*
22 aprilie- 3 mai
Vacanța de Paște
6 mai – 14 iunie
Cursuri
Programul de vară
1 iulie – 26 iulie
Școala de vară
29 iulie – 13 septembrie
Școala închisă pentru igienizare
16 septembrie
Reluarea activităților educaționale pentru anul școlar 2019-2020

* Programul național „Școala altfel” Să știi mai multe, să fii mai bun se va desfășura în perioada 15 aprilie – 19 aprilie 2019.

Zile de sărbători legale: 30 noiembrie 2018 – Sfântul Andrei; 1 Decembrie 2018 – Ziua Națională a României; 24 ianuarie 2019 – Ziua Unirii Principatelor Române; 1 mai 2019 – Ziua Muncii; 1 iunie 2019 – Ziua Copilului; 17 iunie 2019 – Rusalii; 15 august 2019 – Adormirea Maicii Domnului.

Echipa cadrelor didactice Scoala ta gimnaziala din Bucuresti

director florea nadia mirela

FLOREA NADIA MIRELA

Director, Profesor învățământ primar

Doctor în Ştiinţe ale Educaţiei, Universitatea din Bucureşti

A început activitatea didactică în anul 1987 și, de atunci, Nadia Mirela Florea a acumulat experiență pe toate nivelurile sistemului de învățământ. Preocuparea continuă pentru perfecționare, pentru evoluția și satisfacția profesională au fost dublate de rigoare și de o exigență adaptată la particularitățile de vârstă și individuale ale celor care i-au fost elevi sau studenți.

În formarea personalului didactic, atât prin Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic al Universității Spiru Haret, cât și prin Programul de studii universitare de licență Pedagogia Învățământului Preșcolar și Primar, a urmărit întodeauna cele patru mari categorii de competenţe: competenţa ştiinţifică, competenţa psihosocială, competenţa managerială și competenţa psihopedagogică.

Printre multe alte competențe și calificări, experiența didactică a Nadiei Mirela Florea își spune cuvântul; învățător, consilier școlar, conferențiar universitar, formator și expert pe termen lung; experd în Proiectul POSDRU/157/1.3/S /137440 „DidactIno”; Director de departament la Facultatea de Psihologie și Pedagogie Braşov, Universitatea Spiru Haret. Dincolo de numeroasele competențe pe care le demonstrează, Nadia Mirela Florea dă dovadă de o abilitate deosebită de comunicare și relaționare cu cei din jur, oferind suport, furnizând feed-back și dăruind simpatie la momentul oportun.

Nadia Mirela Florea își propune ca pe viitor să ajute la dezvoltarea mediului de învățare modern și stimulativ pentru elevi, la organizarea de activități extracurriculare atractive pentru elevi și părinți și, nu în ultimul rând, dorește inițierea unor modalități de integrare a părinților, în grad cât mai înalt, în viața școlară a elevilor.

Citeste in continuare

Inchide

profesor mimi dumitra

MIMI-DUMITRA CONSTANTIN

Profesor învăţământ primar

Pentru că a ştiut din copilărie că vrea să devină învăţătoare, a ales să urmeze cursurile Liceului Pedagogic ,,Elena Cuza’’din Bucureşti, specializarea Învăţător – Educator, apoi a urmat Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale din cadrul Universităţii Spiru Haret, după care a continuat cu Masterul Managementul şi Evaluarea Organizaţiilor şi Programelor Educaţionale, Universitatea din Bucureşti.

Iată că acum este Profesor învăţământ primar, cu o experiență de 15 ani în lucurul cu copiii preșcolari și școlari. Și-a continuat dezvoltarea profesională participând la cursuri de profil: Învăţăm să trăim împreună- 2014, Strategii de dezvoltare a gândirii critice în învaţământul primar – 2012, Comunicare eficientă prin metoda E.S.P.E.R.E., 2012-2014, Mozaic EDU- Atelier de bune practice – 2015 și alte work-shop-uri şi simpozioane naţionale.

În viziunea sa, rolul unui învăţător nu constă doar în transmiterea de cunoştinţe, ci, mai ales, să intri în sufletul copilului și să îl ajuți să formeze abilităţi şi atitudini care să îi dea posibilitatea de a se adapta oricărui context.

„Un bun profesor este acela care are o grijă statornică: să-i înveţe pe discipoli să se lipsească de el”, spunea Andre Gide, iar Mimi Dumitra Constantin consideră că şi-a îndeplinit misiunea educativă abia atunci când vede cum elevii săi îşi deschid aripile şi îşi iau zborul în lume singuri, siguri pe ei!

Citeste in continuare

Inchide

profesor alexandra marin

ALEXANDRA MARIN

Profesor învăţământ primar şi preşcolar

Având o experiență în domeniu ce se extinde pe durata a 9 ani, cu titulatura de profesor în învățământul primar și preșcolar, nomenclatură obținută în urma gradului II Didactic (2017) și a finalizării Masterului la Academia de Studii Economice din perioada 2011- 2013, Marin Alexandra și-a îndeplinit cu succes activitățile didactice în funcția de educator la Grădinița nr 50 (în intervalul 2008-2009),la Grădinița nr 56 (între 2009 și 2010), urmând apoi să profeseze ca și profesor învățământ preșcolar la Grădinițele nr. 206 între 2010 și 2009, respectiv Grădinița nr 203, între 2012 și 2016.

Anul 2016 a reprezentat începutul drumului alături de copiii Grădiniței cu program prelungit Prietenii Mei, acolo unde educația, conform opiniei ei, se determină prin dedicație și convingerea că metodele interactive și determinarea celor mici în a-și dori să afle cât mai multă informație nouă este liantul principal al educației optime din perioada preșcolară.

Citeste in continuare

Inchide

pedagog lazar alexandra

LAZĂR ALEXANDRA IOANA

Pedagog școlar

Licențiată în Psihologie la Universitatea Spiru Haret din București, Facultatea de Psihologie și Științele Educației.

Dominată de dorința puternică de a învăța lucruri noi, de a se dezvolta pe plan profesional dar și social, Alexandra Lazăr a învățat pe parcursul facultății despre sine, dar și despre societatea ce o înconjoară, dezvoltând empatie și spirit critic, învățând despre importanța feedback-ului și a ascultării în relațiile interumane.

Fiind pasionată de pedagogie și consiliere educațională Alexandra Lazăr își propune să urmeze programul de master al Universității din București și să performeze ca și consilier școlar.

Nimic nu este mai interesant și mai creativ din punctul ei de vedere decât să lucreze cu copiii. Este o persoană răbdătoare și creativă, cu experiență în lucrul cu copiii cu autism, pe care îi consideră speciali și extrem de ușor de evidențiat în diferite domenii. Printre pasiunile ei se numară și informatica, fiind preocupată continuu de domeniul științelor exacte, cu competențe în programe precum SPSS și ECDL.

Citeste in continuare

Inchide

profesor alexandra marian

ALEXANDRA MARIAN

Educație muzicală

Licențiată în Canto clasic și Pian, Universitatea Națională de Muzică din București. După licență, Alexandra Marian a urmat cursurile de master în cadrul aceleiași instituții în domeniul Stilistică interpretativă instrumentală și vocală. De asemenea, a absolvit cursurile Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, nivelul I-primar/gimnazial și nivelul II- liceal.

A acumulat o experiență de peste 10 ani în arta predării pianului, educaţiei muzicale şi a lecţiilor de canto, lucrând în cadrul grădinițelor și școlilor în care a avut plăcerea să predea: Școala și Grădinița Arlechino&Friends, Albă ca Zăpada, Butterfly, Grădinița nr.98, nr.2, nr.97, nr. 248, Grădinița Junior, Grădinița și Școala Happy Planet Kids și Școala Drumul Artelor, Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

Alexandra Marian este o fire veselă, căreia îi place să lucreze cu copiii. Atunci când întâmpină o problemă care ar putea afecta buna desfășurare a orei, găsește metodele cele mai potrivite pentru a continua lecția într-un mod cât mai plăcut. Dorește să fie mai mult decât un profesor, să fie și prietena elevilor săi. Facilitează prelucrarea și procesarea informațiilor de către copii, precum și formarea abilităților muzicale ale acestora prin folosirea diverselor metode și strategii didactice. Stabilește cu claritate obiectivele educaționale pe care urmează să le realizeze și se adaptează în funcție de cerințele și personalitatea fiecărui copil.

Pe viitor își propune organizarea constantă a concertelor de muzică și a recitalurilor muzicale, în care toți elevii să își demonstreze talentul și performanțele, precum și să facă cunoștință tuturor colegilor lor cu diferitele instrumente muzicale.

Citeste in continuare

Inchide

profesor gidea ionela

Ionela Gîdea –Sănduțu

Limba franceză

Licențiată în Limba și literatura Franceză, Universitatea din Craiova, Facultatea de Istorie

După finalizarea studiilor de liceță, Ionela Gîdea -Sănduțu a urmat cursurile de Master Didactica limbilor străine – Fundamente și strategii actuale, la Facultatea de Limbi si Literaturi străine, Universitatea din București. În anul 2015 a obținut gradul didactic I, îmbogățindu-și experiența profesională în cadrul stagiilor de pregătire din Franța, precum Formation pédagogiques pour professeurs de FLE-2005, CLA, Besançon și Formation pédagogiques pour professeurs de FLE-2013, Vichy.

A participat la numeroase activități desfășurate la Institutul Francez din București. Din anul 2012 și până în prezent a participat ca profesor evaluator la Examenul de Competente Lingvistice în cadrul Examenului de Bacalaureat. De asemenea, a obținut numeroase premii cu elevii la concursuri de specialitate (premiul II la concursul Chants, sons sur scène, locul II la Concursul Internațional Chants sur scene desfășurat la Institutul Francez din București, locul III la Simpozionul Municipal Invenții de-a lungul timpului.

Acestea sunt doar câteva motive pentru care Ionela Gîdea – Sănduțu ne invita să învățăm împreună limba franceză, limbă care este vorbită în întreaga lume de peste 260 de milioane de oameni și folosită pe cele cinci continente. Atât în țara noastră, cât și în întreaga lume, limba franceză este studiată ca a doua limbă străină, fiind peste 100 de milioane de vorbitori nativi ai limbii franceze. Astfel, învățarea limbii franceze reprezintă o plăcere, o poartă spre culturalitate și, totodată, o oportunitate de a avea o viață profesională de succes.

Citeste in continuare

Inchide

profesor ioana voloaca

IOANA DIANA VOLOACĂ

Profesor de Educație Plastică

2010 – 2013 Doctor în arte vizuale/Diplomă de doctor – Universitatea Națională de Arte București, Facultatea de Arte Plastice și Decorative

2011 – Formator – cod COR 241205 – Fundaţia România de Mâine- Centrul de Formare Profesională a Adulţilor

2006 – 2008 Master în Mass Media și Comunicare/Diplomă studii masterale – Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Jurnalism

1995 – 2000 Licentiat în Filosofie (Universitatea București, Facultatea de Filosofie); Diplomă în Jurnalism (Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Filosofie și Jurnalism)

Începând cu anul 2002 Ioana Voloacă și-a construit cariera în jurul activității didactice fiind, pe rând, preparator, asistent universitar, lector și conferențiar în cadrul Universității Spiru Haret, în paralel fiind implicată în proiecte culturale, antreprenoriale și sociale, centrate pe calitate în învățământ și educație prin artă. Având o experiență interdisciplinară în domeniul comunicării, atât jurnalistică (studii masterale de Comunicare și Relații Publice) cât și artistică, fiind doctor în arte vizuale (studii doctorale la Universitatea Națională de Arte București), fațetele comunicării în lucrul cu copiii sunt înțelese pe deplin din trei perspective: cea a pedagogului, cea a jurnalistului și cea a artistului.

Un copil se formează încă din primii ani de școală, iar misiunea mea ca profesor de Educație plastică în cadrul International Premium School of Bucharest este de a extinde orizonturile creative ale fiecărui copil în parte, de a-l ajuta să-și însuşeşască valorile necesare în formarea lui ulterioară, de a-l apropia de domeniul artistic, de a-i dezvolta aptitudinile creative și de a-i arăta că este unic și talentat.

Citeste in continuare

Inchide

profesor anca negoita

ANCA NEGOIȚĂ

Profesor învățământ primar

Atunci când m-am hotărât să îmi urmez marele vis, acela de a educa, atunci când pentru prima dată am întâlnit privirile celor care urmau să îmi devină elevi, am înțeles că activitatea pe care începeam să o desfășor are ca piatră de temelie dragostea pentru copii și o conduită morală impecabilă.

Sunt absolventa Liceului Pedagogic Spiru Haret Buzău, având specialitatea învățător-educatoare, promoția 2002. Apoi, am urmat cursurile Facultății de Geografie și Geologie din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza, Iași, promoția 2006, iar anul 2007 mi-am consolidat cunoștințele dobândite în cadrul facultății urmând cursurile programului de Master cu specializare în Climatologie aplicată și protecția mediului aerian, al Universității București.

În cei 16 ani de carieră, am obținut Gradul didactic II, și am participat la numeroase cursuri de perfecționare acreditate. Experiența didactică de-a lungul timpului, îmi permite să concluzionez faptul că a fi profesor înseamnă ca tu să fii un model demn de urmat, să oferi respectul, prietenia și exigenţa rezonabilă, cuvenite celor pe care îi formezi.

Dintotdeauna, răbdarea alături de încrederea și iubirea pentru copii fac parte din trăsăturile ce mă caracterizează, ca și educator. Oferindu-le elevilor încredere, le creez pârghii pentru construirea unei imagini de sine pozitive, şi îndrăzneala de a fi mereu în ascensiune – de a învăţa, de a face bine, de a deveni.

Citeste in continuare

Inchide

profesor carmen camenidis

MAGDA CAMENIDIS

Educație Fizică și Sport

Licență în Educație Fizică și Sport – specializare Tenis; Postuniversitare – Preparator fizic; Master – Activități Fizice Adaptate.

Bazându-ne pe aptitudinile și experiența profesională anterioară a Magdei Camenidis, profesor Educație Fizică și Sport la International British School of Bucharest, la Școala Gimnazială Ferdinand I ca instructor de Rugby Tag – Federația Română de Rugby; Coordonator în Proiectul “Atelierul cu Vise” – F.R. Rugby și Ministerul Tineretului și Sportului; Trainer în Proiectul Erasmus+ “Parenting in Sport” – în derulare; Trainer în Proiectul Erasmus+ NOVIS – No Violence in Sport – în derulare; Proiecte Proedus – Primăria Municipiului București și luând în considerare calitățile educaționale, bazate pe empatie și spirit de echipa, Magda Camenidis nu se oprește aici.

Ca proiecte profesionale viitoare, își dorește să fie Masterand în Echipamente pentru terapii de recuperare și Doctorand în Știința Sportului și Educației Fizice. Nu în ultimul rând, dorește să participe la manifestări științifice de specialitate.

Magda Camenidis își iubește meseria, iar viitorul ei este azi, aici și acum.

Pentru acest lucru ea știe că trebuie să ofere tot ce-i mai bun pentru elevii săi pentru a-i face să creadă în ei înșiși că pot realiza activitățile fizice, să simtă aprecierea și respectul din partea ei ca om și profesor.

A dezvolta pozitiv imaginea de sine a elevilor săi este ca și când un artist ar da viață tabloului pe care îl pictează.

Citeste in continuare

Inchide

profesor neghiuc ioan

IOAN NEGHIUC

Educație fizică și Sport

Licențiat în Educație fizică și Sport, Academia Națională de Educație Fizică și Sport, București

Având specializarea în Natație și o experiență didactică de peste 10 ani, Ioan Neghiuc este atestat de către Federația Franceză de activități acvatice, ca Formator al activității acvatice pentru nou-născuți și copii de vârstă mică.

Activitatea sa didactică este într-o formare continuă, urmând și ulterior coordonând Cursul de natație în baza sportivă Eforie Nord. De asemenea la BABY SPA, Wellness & pool, s-a implicat în inițierea în înot a unor grupe de 10-15 copii, de vârstă prescolară și școlară, precum și a copiilor mici (antepreșcolari). Nu în ultimul rând, a activat ca Antrenor de înot pentru clasele V-VIII la Centrul de proiecte educaționale și sportive București (PROEDUS), în cadrul proiectului „Cursuri gratuite de formare pentru elevii bucureșteni”. Din 2016 până în prezent activează ca Profesor Înot/Aquagym la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

Fiind o persoană dinamică, perseverenta și cu excelente abilitați de comunicare dobândite de-a lungul experienței sale profesionale, Ioan Neghiuc este un profesor orientat spre obținerea de rezultate excelente cu elevii săi, iar aceste performanțe reprezintă fundamentul pentru dezvoltarea unui Centru de Excelență în Înot, la International Premium School of Bucharest.

Citeste in continuare

Inchide