Scoala primara

Dezvoltăm educaţie aleasă într-o locație cu tradiție academică!

protectie covid
Am luat toate măsurile de organizare a activității în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2 în cadrul unității noastre de învățământ. Vezi aici măsurile de prevenție privind infectarea cu noul coronavirus (Covid-19).

Invatamantul primar Scoala ta privata din Bucuresti

Programul zilnic al fiecărui ciclu de învățământ (primar, respectiv gimnazial) cuprinde atât activitățile didactice cotidiene prevăzute în Curricula Națională (inclusiv Curriculum la Decizia Școlii), cât și activități liber-alese, activități vocaționale și 3 mese pe zi (gustarea de fructe, masa de prânz și gustarea de după-amiază). Astfel, programul elevilor răspunde deopotrivă solicitărilor părinților, cu un program de lucru prelungit și, mai ales, nevoilor educaționale ale școlarilor, raportate la echilibrul dintre activitate intelectuală – activitate fizică – relaxare.

invatamant primar
AU ÎNCEPUT ÎNSCRIERILE ON-LINE ÎN ANUL ȘCOLAR 2021-2022 !
Detalii si inscrieri

Arii/Profile vocationale optionale Scoala ta primara din Bucuresti

Oferta educațională a Școlii include activități vocaționale opționale, care au drept obiective principale dezvoltarea armonioasă, identificarea fondului aptitudinal și, mai ales, dezvoltarea acestuia pentru a atinge performanța.

Ariile vocaționale în funcție de care se organizează și se desfășoară acest tip de activități sunt:

Matematica-Informatica

Matematica, Informatica

Limbi straine

Engleza, Franceza, Germana, Pregatire Cambridge, Chineza, Araba

Ed. fizica si sport

Baschet, Fotbal, Atletism, Inot, Tenis/Badminton, Sah, Karate, Dans, Balet

Arte

Grafică, Pian, Dramă/Actorie, Școala de Televiziune, Pictură, Creative Home Design

Dezvoltare personala

Lectura creativă, Caligrafie, Logopedie, Micul Bucătar

Orar zilnic Scoala ta primara din Bucuresti

2021-2022

Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15Matematică și explorarea mediuluiComunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba românăLimba engleză
9:30 - 10:15ReligieDezvoltare personalăLimba engleză (CDŞ)Matematică și explorarea mediuluiDezvoltare personală
10:15 - 10:35
Recreaţie/ Masa de fructe
10:35 - 11:20Comunicare în limba românăLimba englezăMuzică și mișcareMuzică și mișcareEducație fizică
11:35 - 12:20Educație fizicăMatematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiComunicare în limba românăArte vizuale și abilități practice
12:35 - 13:20Limba englezăArte vizuale și abilități practice
Activități ludice si de recreere
13:20 - 13:45
Masa de prânz
13:45 - 15:50
Activități de consolidare şi aprofundare a cunoștințelor predate
Activități didactice de îmbunătățire a performanțelor școlare
15:50 - 16:00
Gustarea de după-amiază
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15ReligieComunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba română
9:30 - 10:15Comunicare în limba românăMatematică și explorarea mediuluiComunicare în limba românăComunicare în limba românăLimba engleză (CDȘ)
10:15 - 10:35
Recreaţie/ Masa de fructe
10:35 - 11:20Limba englezăDezvoltare personalăMatematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiArte vizuale și abilități practice
11:35 - 12:20Matematică și explorarea mediuluiLimba englezăMuzică și mișcareMuzică și mișcareEducație fizică
12:35 - 13:20Educație fizicăArte vizuale și abilități practiceLimba engleză
Activități ludice si de recreere
Activități ludice si de recreere
13:20 - 13:45
Masa de prânz
13:45 - 15:50
Activități de consolidare şi aprofundare a cunoștințelor predate
Efectuarea temelor
Activități didactice suplimentare de îmbunătățire a performanțelor școlare
15:50 - 16:00
Gustarea de după-amiază
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15Matematică și explorarea mediuluiComunicare în limba românăComunicare în limba românăComunicare în limba românăDezvoltare personală
9:30 - 10:15Educație fizicăComunicare în limba românăMuzică și mișcareComunicare în limba românăEducație fizică
10:15 - 10:35
Recreaţie/ Masa de fructe
10:35 - 11:20ReligieMatematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiMatematică și explorarea mediuluiLimba engleză
11:35 - 12:20Arte vizuale și abilități practiceMatematică și explorarea mediuluiLimba engleză (CDŞ)Limba englezăArte vizuale și abilități practice
12:35 - 13:20Comunicare în limba românăLimba engleză
Activități ludice si de recreere
Muzică și mișcare
Activități ludice si de recreere
13:20 - 13:45
Masa de prânz
13:45 - 15:50
Activități de consolidare şi aprofundare a cunoștințelor predate
Efectuarea temelor
Activități didactice suplimentare de îmbunătățire a performanțelor școlare
15:50 - 16:00
Gustarea de după-amiază
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15Educație civicăLimba englezăLimba și literatura românăȘtiințe ale naturiiEducație fizică
9:30 - 10:15Limba și literatura românăMatematicăMatematicăMuzică și mișcareArte vizuale și abilități practice
10:15 - 10:35
Recreaţie/ Masa de fructe
10:35 - 11:20Educație fizicăMatematicăLimba englezăMatematicăArte vizuale și abilități practice
11:35 - 12:20ReligieLimba și literatura românăJoc și mișcareLimba și literatura românăLimba și literatura română
12:35 - 13:20
Activități ludice si de recreere
Activități ludice si de recreere
Activități ludice si de recreere
Limba englezăLimba engleză
13:20 - 13:45
Masa de prânz
13:45 - 15:50
Activități de consolidare şi aprofundare a cunoștințelor predate
Efectuarea temelor
Activități didactice suplimentare de îmbunătățire a performanțelor școlare
15:50 - 16:00
Gustarea de după-amiază
Interval orarLuniMartiMiercuriJoiVineri
8:30 - 9:15Educație civicăLimba și literatura românăLimba și literatura românăIstorieMuzică și mișcare
9:30 - 10:15Limba și literatura românăMatematicăLimba și literatura românăLimba și literatura românăGeografie
10:15 - 10:35
Recreaţie/ Masa de fructe
10:35 - 11:20MatematicăȘtiințe ale naturiiMatematicăMatematicăReligie
11:30 - 12:20Arte vizuale și abilități practiceLimba englezăJoc și mișcareLimba englezăEducație europeană(CDȘ)
12:35- 13:20
Activități ludice si de recreere
Educație fizică
Activități ludice si de recreere
Educație fizică
Activități ludice si de recreere
13:05 - 13:45
Masa de prânz
13:45 - 15:50
Activități de consolidare şi aprofundare a cunoștințelor predate
Efectuarea temelor
Activități didactice suplimentare de îmbunătățire a performanțelor școlare
15:50 - 16:00
Gustarea de după-amiază

Structura anului scolar Scoala ta primara din Bucuresti

2021-2022

Semestrul I
13 septembrie – 22 octombrie
Cursuri
25 octombrie – 31 octombrie
Vacanță intrasemestrială
01 noiembrie – 22 decembrie
Cursuri
23 decembrie – 09 ianuarie
Vacanța intersemestrială/de iarnă (Crăciun și Anul Nou)
Semestrul II
10 ianuarie – 14 aprilie
Cursuri
15 aprilie – 01 mai
Vacanța de primăvară/Paștele Ortodox
02 mai – 10 iunie
Cursuri
Programul de vară
28 iunie – 30 iulie
Școala de vară
01 august – 11 septembrie
Vacanta de vara/Școala închisă pentru igienizare
12 septembrie
Reluarea activităților educaționale

* Programul Național „Școala Altfel” Să știi mai multe, să fii mai bun se va desfășura în perioada 08 aprilie – 14 aprilie 2022.

Zile de sărbători legale declarate prin lege ca fiind nelucrătoare, care sunt în afara zilelor de week-end sau perioada vacanțelor școlare: 30 noiembrie (marti) – Ziua Sfântului Andrei; 1 decembrie (miercuri) – Ziua Națională a României; 24 ianuarie (luni) – Ziua Unirii Principatelor Române; 1 iunie (miercuri) – Ziua Copilului.

Echipa cadrelor didactice Scoala ta gimnaziala din Bucuresti

radulescu ioana nicoleta

RĂDULESCU IOANA NICOLETA

Director IPSB,
Profesor de Matematică și Informatică

Drumul spre Facultatea de Matematică din cadrul Universității București a venit în mod natural, ca efect al interesului și ușurinței cu care a acumulat cunoștințe din acest domeniu, precum și al profilului real (matematică-informatică) pe care l-a urmat în Colegiul Național Elena Cuza din București. Studiile în domeniul matematicii le-a completat cu programe postuniversitare precum ,,Master în domeniul matematicii,, – Universitatea București, “Tehnologia Informației” şi “Management Educațional”, la Universitatea Tehnică de Construcții din București, încununate cu titlul de master în anul 2008, respectiv 2010. Animată de dorința de a fi competentă din punct de vedere profesional, a reușit să își depășească limitele în mai multe rânduri. Bursa de studii pe perioada doctoratului și stagiul pe care l-a petrecut, studiind la Universitatea din Sevilla, încununat cu titlul de Doctor în ştiinţe exacte, obţinut în septembrie 2011, este una din dovezi.

De-a lungul timpului, a participat la proiecte şi programe educaționale, precum proiecte de reformă în învățământ. Odată cu multitudinea de proiecte, programe, cursuri de formare și dezvoltare pe care le-a absolvit, a conștientizat valoarea și inspirația pe care le aduce oamenilor din viața ei, lucru care îi dă curaj să perseverez în ceea ce face zi de zi în scoală.

Crede cu tărie că ”lumea se schimbă prin educație!”. Nimic din ceea ce face pentru un copil nu este în zadar indiferent dacă poartă pălăria de profesor, mentor, formator, metodist, leader, manager de proiecte sau director. Prin munca susținută, pasiune, încrederea acordată, fiecare vis poate deveni realitate.

Misiunea şi pasiunea ei ca leader se nasc din dorința de a face diferența.

Experiența de viața de 15 ani cu elevii ii întărește convingerea că abilitățile formale, dar, mai ales informale, dobândite în Școala Gimnazială International Premium School Of Bucharest îi vor ajuta pe elevi să se dezvolte și le vor creste șansele de integrare într-o societate PREMIUM.

Citeste in continuare

Inchide

consilier loredana banica

LOREDANA BĂNICĂ

Consilier educațional, Logoped și
Profesor dezvoltare personala

Licențiată în Psihopedagogie, Universitatea din București, Master în Strategii de adaptare și Integrare a Persoanelor cu Nevoi Speciale, Universitatea din București; Doctor în Psihologie.

Experiența acumulată în 20 ani de învățământ universitar și colaborările cu diferite asociații și fundații care au în centrul preocupărilor lucrul cu copiii, de vârste preșcolare și școlare, cu diferite cerințe educative, îi conferă competențele profesionale și flexibilitatea atitudinală necesare modelării personalității copiilor, mici și mari.

În calitate de Director al Centrului de Orientare și Consiliere în Carieră al Universității Spiru Haret, a participat în proiecte de consiliere educațională în mediul preuniversitar. De asemenea, s-a format în intervenția terapeutică pentru copii cu tulburări din spectrul Autismului. Este conducător de psihodramă, coordonând grupuri de dezvoltare personală și autocunaștere, inclusiv grupuri de suport pentru părinții copiilor cu autism. Autor de manuale universitare, formează viitori psihologi și pedagogi, în spiritul educației centrate pe interesul și ritmul de dezvoltare al copilului.

Pentru Loredana Bănică, fiecare copil este diferit și valoros în sine, cu potențial de dezvoltare care trebuie corect identificat și susținut. În echipă, putem face din școală mediul în care copiii să se regăsească cu bucurie, în care învățarea nu este egală doar cu achiziția de cunoștințe, ci cu o treaptă de afirmare a propriei personalități în formare. Mai mult, școala este un loc în care fiecare professor învață zilnic de la proprii elevi despre respect, valoare și creștere spirituală.

Citeste in continuare

Inchide

profesor mimi dumitra

MIMI-DUMITRA CONSTANTIN

Profesor învăţământ primar

Pentru că a ştiut din copilărie că vrea să devină învăţătoare, a ales să urmeze cursurile Liceului Pedagogic ,,Elena Cuza’’din Bucureşti, specializarea Învăţător – Educator, apoi a urmat Facultatea de Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale din cadrul Universităţii Spiru Haret, după care a continuat cu Masterul Managementul şi Evaluarea Organizaţiilor şi Programelor Educaţionale, Universitatea din Bucureşti.

Iată că acum este Profesor învăţământ primar, cu o experiență de 15 ani în lucurul cu copiii preșcolari și școlari. Și-a continuat dezvoltarea profesională participând la cursuri de profil: Învăţăm să trăim împreună- 2014, Strategii de dezvoltare a gândirii critice în învaţământul primar – 2012, Comunicare eficientă prin metoda E.S.P.E.R.E., 2012-2014, Mozaic EDU- Atelier de bune practice – 2015 și alte work-shop-uri şi simpozioane naţionale.

În viziunea sa, rolul unui învăţător nu constă doar în transmiterea de cunoştinţe, ci, mai ales, să intri în sufletul copilului și să îl ajuți să formeze abilităţi şi atitudini care să îi dea posibilitatea de a se adapta oricărui context.

„Un bun profesor este acela care are o grijă statornică: să-i înveţe pe discipoli să se lipsească de el”, spunea Andre Gide, iar Mimi Dumitra Constantin consideră că şi-a îndeplinit misiunea educativă abia atunci când vede cum elevii săi îşi deschid aripile şi îşi iau zborul în lume singuri, siguri pe ei!

Citeste in continuare

Inchide

novac livia andreea

NOVAC LIVIA ANDREEA

Profesor învățământ primar și preșcolar

Profesia de cadru didactic e nobilă şi completă, o profesie în care a ști nu reprezintă nimic dacă nu este însoţită de a simți cu pasiune. Zâmbetul, voia bună şi empatia nu lipsesc din activităţile pe care le pregăteşte şi le desfăşoară zi de zi cu elevii, astfel încât să poată dezvolta latura lor sensibilă şi plăcerea de a învăţa.

Este absolventă a Liceului Pedagogic Costache Negrii din Galaţi, promoţia 2003. Preocuparea pentru formarea profesională începe să prindă contur odată cu începerea studiilor universitare. A urmat cursurile Facultății de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, Specializarea Psihopedagogie specială, la Universitatea din Bucureşti şi Facultatea de Pedagogie, specializarea Pedagogia Învătămantului Primar şi Preşcolar, Universitatea din Bucureşti. În cadrul Universitaţii Dunărea de jos, Galaţi, a urmat cursurile Facultaţii de Teologie – Engleză. A absolvit apoi Programul de Master al Universității Spiru Haret din Bucureşti, specializarea Psihologie judiciară și victimologie.

În anul 2010 obține definitivatul în învăţământ. Întotdeauna a fost o perfecţionistă şi şi-a dorit să se autodepăşescă! Tocmai de aceea studiază şi se informează cu privire la tot ce e nou în domeniul în care activează, urmând cursuri de perfecţionare, participând la workshopuri şi întâlniri metodice.

Este cadru didactic de peste12 ani şi simte că se regăseşte printre copii, îi place să vădă că elevii săi au reușit și consideră că ei sunt oglinda învățătorului. Așadar, ”reușita lor este și reușita mea!” Este o persoană care acordă atenție, înțelegere, îngrijire sufletească și observă că toate aceste lucruri îi determină pe copii să vină cu bucurie la școală. Ca învățător, stimuleză continuu curiozitatea elevilor pentru lucrurile noi, cu dorința de a le întări încrederea în forțele proprii și de a devini model pentru ei.

Răbdarea, calmul, blândeţea, înţelegerea, responsabilitatea, empatia, dragostea pentru copii, sunt calităţi, sentimente şi trăiri caracteristice felului ei de a fi. Fiecare zi petrecută alături de elevii Școlii Gimnaziale International Premium School of Bucharest este o reuşită, un pas în plus pentru educaţie şi totodată o dovadă de împlinire a menirii sale de cadru didactic.

Citeste in continuare

Inchide

profesor geanina voinea

VOINEA GEANINA MIHAELA

Profesor învățământ primar și preșcolar

Abilitățile unui bun învățător nu se referă doar la competența sa didactică, ci și la capacitățile sale empatice şi sociale. Calitățile unui bun cadru didactic implică a avea anumite abilități sociale de a pătrunde în viața interioară a grupului de elevi, abilități empatice, de a înțelege copiii și de a putea privi lumea prin ochii lor, și, nu în ultimul rând, valori superioare, întrucât profesorul este un model pentru elevii săi.

Simțind, încă din copilărie, că are aceste calități, a ales să urmeze cursurile Liceului Pedagogic din Giurgiu, specializarea învățător – educator, apoi a urmat Facultatea de Litere, specializarea Comunicare și Relații publice. Având o experiență de 9 ani în domeniul educațional, a reușit să-și îndeplinească cu succes activitățile didactice atât în funcția de învățător la Școala Gimnazială nr.1 Prundu, cât și la After School Prokinder, București (2010-2014), urmând apoi să profeseze ca educatoare la Grădinița Prokinder (între 2016-2017).

În iunie 2017 s-a alăturat echipei de la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei, acolo unde a simțit că educația se realizează mai presus de pregătirea profesională, mai exact pe înțelegerea relației copil – cadru didactic, pe deschiderea spre nou, pe tact pedagogic și competență comunicațională.

Așadar, „când învăţătorul reuneşte în inima sa dragostea de profesiune şi dragostea de elevi, putem spune că este un învăţător desăvârşit.” – Lev Tolstoi

Citeste in continuare

Inchide

lazar alexandra ioana

LAZĂR ALEXANDRA IOANA

Învățătoare

Alexandra Ioana Lazăr a urmat cursurile Facultății de Psihologie şi Ştiințele Educației, cu specializarea în Psihologie, din cadrul Universității Spiru Haret și a continuat să studieze în cadrul Facultății de Psihologie şi Ştiințele Educației, cu specializarea Pedagogia Învățământului Primar și Preșcolar, din cadrul Universității din Bucureşti, urmând apoi Programul masteral ”Mentoratul în Educație”, al Universității din Bucureşti.

Pentru a fi un profesor cu vocație, doamna profesor Alexandra Ioana Lazăr, nu pune accent numai pe competențele elevilor săi, ci şi pe ceea ce însumează dezvoltarea lor psihosocială. Ea doreşte să formeze elevi independenți, puternici, capabili să se adapteze societății în schimbare, iar în viziunea ei, perfecționarea continuă merge mână în mână cu educația. Pentru Alexandra Lazăr, această cale pedagogică este mai mult decât o profesie, întrucât reuneşte dragostea pentru copii cu cea pentru (auto)realizare şi succes.

Citeste in continuare

Inchide

daniela tanasa

TĂNASĂ DANIELA

Profesor limba engleză

Licențiată în Litere și Științe ale Comunicării, specializarea Limbi Și Literaturi Străine, Franceză-Engleză şi absolventă a Departamentului de Pregătire al Personalului Didactic nivel I – primar/gimnazial, Tănasă Daniela este în prezent studentă a Universității Politehnica București, specializarea Business Engeneering and Entrepreneurship şi a cursurilor pedagogice nivel II – liceal. Cu o experiență de peste 4 ani în învățământ, şi-a susținut activitatea atât în şcoli de stat, cât şi în mediul privat.

Este un profesor dedicat, cu un optimism şi energie pozitivă debordantă. Este promotoare a învățării eficiente şi a dezvoltării abilităților prin însușirea limbii engleze. Abordările moderne în predarea limbii engleze vor conduce elevii Școlii Gimnaziale International Premium School of Bucharest pe drumul performanței şi al dragostei față de disciplina Limba engleză.

Misiunea ei este aceea de a promova inovația în educație, de a asigura o atmosferă, la clasă, cât mai plăcută. Ceea ce ea urmărește în mod constant este să ajute elevii să își păstreze entuziasmul și dorința de a învăța, încurajează gândirea logică și practică, creativitatea copiilor și de a le dezvolta setea de cunoaștere și explorare.

Citeste in continuare

Inchide

profesor gidea ionela

Ionela Gîdea –Sănduțu

Limba franceză

Licențiată în Limba și literatura Franceză, Universitatea din Craiova, Facultatea de Istorie

După finalizarea studiilor de liceță, Ionela Gîdea -Sănduțu a urmat cursurile de Master Didactica limbilor străine – Fundamente și strategii actuale, la Facultatea de Limbi si Literaturi străine, Universitatea din București. În anul 2015 a obținut gradul didactic I, îmbogățindu-și experiența profesională în cadrul stagiilor de pregătire din Franța, precum Formation pédagogiques pour professeurs de FLE-2005, CLA, Besançon și Formation pédagogiques pour professeurs de FLE-2013, Vichy.

A participat la numeroase activități desfășurate la Institutul Francez din București. Din anul 2012 și până în prezent a participat ca profesor evaluator la Examenul de Competente Lingvistice în cadrul Examenului de Bacalaureat. De asemenea, a obținut numeroase premii cu elevii la concursuri de specialitate (premiul II la concursul Chants, sons sur scène, locul II la Concursul Internațional Chants sur scene desfășurat la Institutul Francez din București, locul III la Simpozionul Municipal Invenții de-a lungul timpului.

Acestea sunt doar câteva motive pentru care Ionela Gîdea – Sănduțu ne invita să învățăm împreună limba franceză, limbă care este vorbită în întreaga lume de peste 260 de milioane de oameni și folosită pe cele cinci continente. Atât în țara noastră, cât și în întreaga lume, limba franceză este studiată ca a doua limbă străină, fiind peste 100 de milioane de vorbitori nativi ai limbii franceze. Astfel, învățarea limbii franceze reprezintă o plăcere, o poartă spre culturalitate și, totodată, o oportunitate de a avea o viață profesională de succes.

Citeste in continuare

Inchide

silvia launeanu

SILVIA LĂUNEANU

Profesor Educație muzicală și
Mișcare scenică

Licențiată în Vioară clasică și compoziție, Academia de Muzică din București Ciprian Porumbescu și la Universitarea de Vest din Timișoara, a început studiul viorii încă de la vârsta de 6 ani. În timpul anilor de școală a participat la numeroase Concursuri Internaționale pentru tineri interpreți. La 12 ani obține primul său premiu internațional (Praga) pentru vioară clasică, având în palmaresul său 27 de premii și 5 trofee. După absolvirea Conservatorului, Silvia Lăuneanu a hotărât să facă un pas important în carieră și s-a lansat și în segmentul muzicii pop. A lansat pe piața muzicală autohtonă 4 albume (cu propriile compoziții), a participat în peste 40 de turnee naționale și internaționale, a avut apariții TV în toate emisiunile de profil și prezență pe posturile de radio. În anul 2008, debutează și în spectacole de gen muzical, obținând rolul principal în celebrul The Rocky Horror Picture Show.

După o vastă experiența scenică, în urmă cu 4 ani, Silvia a hotărât să împărtășească din experiența sa scenică. Stabilită la New York, a descoperit frumusețea muncii pedagogice și a devenit coordonator muzical în cadrul Institutului de Artă Rainbow din New York. A susținut numeroase ateliere și workshop-uri de muzică, lecții deschise de canto și vioară.

Înainte de toate, este un om care acționează și gândește liber. Un om empatic, corect, ferm, care pune mare preț pe etica muncii. Consideră că pentru a avea o carieră și o viață de succes trebuie neapărat să-ti creezi o viziune largă și un mod de a gândi flexibil. Este un o persoană veselă, optimistă și creativă. Prin strategii didactice personale, facilitează procesarea informațiilor de către elevi și prin joculețe muzicale, îndrumându-și elevii pe tărâmul celor 7 note muzicale fermecate. Își stabilește cu claritate obiectivele și întotdeauna își finalizează proiectele.

A dezvoltat o relație profundă cu fiecare elev în parte și a acționat în funcție de personalitatea fiecărui copil. După punerea în scenă a spectacolului de tip musical Povestea Omului de Zăpadă , elevii Școlii Gimnaziale International Premium School of Bucharest au participat și la Concursul de talente Cupa Prieteniei (desfășurat on-line). Silvia își propune organizarea constantă de evenimente care să-i antreneze pe elevi pentru scenă și viață, în acest fel dezvoltându-le elevilor încrederea în sine, creativitatea și echilibrarea emoțiilor.

Citeste in continuare

Inchide

ioana gheorghe

IOANA GHEORGHE

Profesor de Educație fizică și sport

Licențiată în Educație fizică și sport, având titlul academic de Doctor în Educație fizică și sport pe problematica dezvoltării capacității motrice la copiii de gimnaziu (V-VIII), lector universitar la Facultatea de educatie fizică și sport din cadrul Universității Spiru Haret, a acumulat o experiență didactică în învățământul preuniversitar și universitar de peste 24 de ani. Este atât coordonator de practică pedagogică de specialitate (educație fizică și sport), cât și coordonator al programelor de masterat universitar din domeniul sportului și educației fizice.

O fire dinamică, plină de energie și entuziasm, creativă în ceea ce privește jocurile de mișcare, se lasă inspirată de elevii săi pentru elaborarea celui mai potrivit context de dezvoltare și manifestare personală a aptitudinilor fizice și a capacităților native și dobândite ale acestora.

Se implică în activitățile curriculare și extracurriculare ale Scolii Gimnaziale International Premium School of Bucharest și este dornică să experimenteze lumea alături de cercetașii ei premium.

Citeste in continuare

Inchide

profesor neghiuc ioan

IOAN NEGHIUC

Educație fizică și Sport

Licențiat în Educație fizică și Sport, Academia Națională de Educație Fizică și Sport, București

Având specializarea în Natație și o experiență didactică de peste 10 ani, Ioan Neghiuc este atestat de către Federația Franceză de activități acvatice, ca Formator al activității acvatice pentru nou-născuți și copii de vârstă mică.

Activitatea sa didactică este într-o formare continuă, urmând și ulterior coordonând Cursul de natație în baza sportivă Eforie Nord. De asemenea la BABY SPA, Wellness & pool, s-a implicat în inițierea în înot a unor grupe de 10-15 copii, de vârstă prescolară și școlară, precum și a copiilor mici (antepreșcolari). Nu în ultimul rând, a activat ca Antrenor de înot pentru clasele V-VIII la Centrul de proiecte educaționale și sportive București (PROEDUS), în cadrul proiectului „Cursuri gratuite de formare pentru elevii bucureșteni”. Din 2016 până în prezent activează ca Profesor Înot/Aquagym la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

Fiind o persoană dinamică, perseverenta și cu excelente abilitați de comunicare dobândite de-a lungul experienței sale profesionale, Ioan Neghiuc este un profesor orientat spre obținerea de rezultate excelente cu elevii săi, iar aceste performanțe reprezintă fundamentul pentru dezvoltarea unui Centru de Excelență în Înot, la International Premium School of Bucharest.

Citeste in continuare

Inchide